Saturday, January 15, 2011

Rumah Tan Sri Francis Yeoh YTL






Apakah perasaan korang kalau ini rumah korang?????? tapi aku x heran la org yang mampu milikinya sebab siapa ada duit apa pun boleh... yang aku heran macam mana la engineer  design??...aku pon teruja tengok rumah design..macam ini.siapa la engineer dia??power gila... aku pon respect gila kat engineer yang design umah ni....aku sebagai budak engineering bangga  siot...


korang tengok la sendiri  gambar rumah Tan Sri Francis Yeoh (YTL Group) :

 
amacam ???? styilo tak?? klu sapa2 yang ada design yang menarik..jom la kita kongsi sama2..aku pon nak tau gak, maklum la bakal engineer la katakan.. hahaaha..

3 comments:

Chilabaey's Spot 2 said...

Arkitek dari US... Ada 5 orang, dibayar dengan harga RM2Juta untuk design sahaja... Yang bestnye, model actual scale dulu baru diaorang buat drawing on paper... Step terbalik... Engineer in house dari YTL sendiri... Member saya sebagai salah seorang dari pelukis plannye...

saeboya said...

mantap siot...kena blajar banyak lg tentang pembilaan ni.... harap dapat belajar lebih pasal dalam kehidupan sebagai engineer...

Mr Laici said...

Wowww... Design and build contract ker nie..???


Entry Terbaru: Sape Nak Traffic free!!!