Sunday, June 26, 2011

Best ke KERJA.....?

Assalammualaikum....dan salam sejahtera kepada GEng2 bloger....hehehe..lama jugak x tulis dalam blog sendiri, sibuk ke ttttttttet......malas kot...hahahaha.... Saja nak bg tahu aku baru kerja..( POYO kan)...tetetet...

Korang rasalah best ke kerja...????????(sebenarnya esok aku kerja..bosan x tau nak wat pa mlm ni...)...alamak bagi tau pulak...hehehe.. ni pendapat aku lah.korang boleh nilai la sendiri kat bawah nanti yee.... @ pon klu korang baca HABIS!!!!!!!

BEST KERJA kalau.......
1.dapat duit...betul2.
2.masa kerja main MUKA BUKU...(facebook la x kan x tau)
3.tempat kerja korang ada AWEK cun yang korang minat...( yang xda awak cun 2 letak la gambar FASHA SENDAT kalau korang minat, mesti best kerja)
4.Boss xda..leh mengelat!!!!!

XBEST KERJA kalau.....
1.kerja teruk gaji xdapat...hahahahaah padan muka.
2.kerja banyak... x boleh la nak berehat..uuhuhuhu
3.hari2 kerja kena MARAH
4.susah dapat CUTI...kan3

Ok. yang lain nanti korang pikir la sendiri...aku nak share je mlm ni sebab aku x tau nak wat kerja apa...   gua cau lu...

No comments: